lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

REVIEW: L.O.M/ROUGH W. THE SMOOTH.

Kategori:

Okej! Quick update angånde mixen med Lord of Misrule och Rough with the smooth! 
Jag tror att jag hade i lite för mycket Lord Of Misrule då det inte blev så skrubbigt som jag hade önskat.. Usch..
MEN! Doften, det blir ju så förstärkt doft att det inte är sant.. Fick jag välja en doft i resten av mitt liv så tror jag nästan det är den.. 
 
Det var lite för mycket meck för min smak, i fortsättningen blir det nog rough with the smooth först och sen Lord of Misrule, gammal hederlig ordning! 
 
Stay tuned! På söndag kommer jag dela med mig av shoppingturen jag ska ha på Lush när lönen kommit! 
Vilka som är must haves, några nya produkter jag skall testa, och lite internt krig mellan Schampon, skrubbar och badprodukter. Hur väljer man när man bara vill ha allt... 
 
 
 
Tills nästa gång, 
M.
Kommentera inlägget här: