lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

Som en käftsmäll!

Kategori:

Har på senaste tiden haft mycket att stå i, förvånande för någon som arbetar så lite som mig?
Men att söka jobb är nästan ett heltidsjobb. Skriva cv, fantastiska personliga brev, ringa chefer för att sedan inte höra någoting ändå, så då käkar man glass, gråter en skvätt och känner sig oduglig, sen får man bara ge sig på det igen. 
 
Det är bara att resa sig upp och kämpa vidare, för om du stannar upp finns risken att du faller så hårt att du inte orkar resa dig igen, det har jag inte tid med! Jag håller tummarna för att någon ska inse snart hur fantastisk jag faktiskt är, jag jobbar 300% om chansen funnits. Usch, jag saknar ett ordentligt jobb! 
Nog om detta.
 

Igår gjorde jag och min syster en beställning från Lush UK, så nu väntar jag spänt på påsk och morsdagprodukter samt lite dusch grejer! Det är en liten tröst att få hem en låda med fantastiska dofter och produkter! 
 
Några av produkterna som kommer hem till mig snart! 
 
 
 
Nu skall jag återgå till dagens påhitt, hoppas ni alla har en fantastisk vecka framför er! 
På återseende!
 
Kram
/M.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-03-18 | 13:43:49

    Äntligen ett inlägg! Haha. Känner igen mig i jobbsökandet. Till slut tappar man suget!
    Beställde från UK förra gången jag beställde från lush, så mycket billigare! Hyfsat snabb frakt också.

    Svar: Haha, du är för go! Har stått så mycket på schemat att jag inte fått varken ro eller tid att skriva.. Ska bli bättre, promise!
    Det är helt sjukt vilken prisskillnad det är på vissa produkter, och nu delar vi på frakten så då blir det ännu bättre! Tjoho! Btw, jag är in loooove med veganese!
    Milla

  • Malin säger:
    2014-03-18 | 15:39:48

    Haha men det är så kul med en blogg som handlar om både lush och feminism osv. Riktigt bra!
    Ja verkligen! Vissa är ju typ halva priset, sjukt!
    Veganese är bäst!! Min är snart slut. Den är så lätt men samtidigt mjuk så att säga. Luktar ju gudomligt också.

    Svar: tack så mycket! :)
    Milla

Kommentera inlägget här: