lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

Challenge accepted?

Kategori: YOUTUBE

När man är sjuk så finns det alldeles för mycket tid och absolut ingen ork..
Därför brukar jag spendera sjukdagar med brainstorming och 90-tals film. Idag blir det "She's all that" och grönsaksdipp, yum! 
 

Väl liggandes här i soffan så började jag fundera på lite kommande youtube-videor jag skulle vilja göra. 
Tänkte köra lite youtube-challenges, några förslag på roliga challenges man kan göra? 
Alla tips uppskattas.
 
 
Jag har redan lurat i min bästa vän att vi ska göra "What's in my mouth challenge.",  som en av mina favorit youtubers Tyler Oakley gjorde nyligen.
 
 
 
 
 
Har du några tips, tankar, önskemål? Tell me! 
Känner en liten idétorka härborta. 
 
 
Puss!
/M

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2014-03-04 | 09:56:00

    Haha måste bara komma med ett tips som jag provade häromdagen. Jag smälte lite big balsam så det löste upp sig, sen blandade jag i det i mitt veganesebalsam och skakade. Blev superbra balsam :)

    Svar: åh det borde man kanske testa! Ska köpa Veganese direkt när jag blivit frisk. Can't wait!
    Milla

  • Malin säger:
    2014-03-05 | 18:08:22

    Ja gör det! Ta inte för mycket bara, då stelnar balsamet haha. Tack för en bra och rolig blogg förresten :)

    Svar: aw, tack själv för att du är så aktiv med kommentarer! Väldigt roligt. :D
    Milla

Kommentera inlägget här: