lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

Smooth Criminal.

Kategori:

Rub Rub Rub, min lifesaver! 
 
Jag har under en längre tid haft problem med finnar och röda prickar på min kropp, skitjobbigt, men nu är jag på rätt väg. Rub rub rub är en dushskrubb med en klarblå färg, en helt fantastisk doft, samt att den gör jobbet. 
 
Man kan använda den som en ganska grov skrubb om man vill, då tar man den direkt på torr hud och skrubbar, men jag brukar använda den lite mildare varianten, så jag skrubbar på blöt hud, funkar perfekt!
 
Det har varit väldigt jobbigt att inte känna sig helt bekväm med sin kropp, men nu när jag skrubbar bort allt skit regelbundet så är jag riktigt nöjd. Min sambo är helt förundrad över hur len jag är, och det finns bara ett svar, Rub rub rub. Han har t.o.m testat den själv!  
 
Rub kommer vara en av mina permanenta Lush produkter att ha hemma. 
 
För övrigt så luktar den så jäkla fräscht. 
Try it, Love it, Scrub it! 
 
Sen kan du lik som jag, moonwalka runt i din birthdaysuit och känna dig smooth. 
 
/M.

KOMMENTARER:

  • Nanne säger:
    2014-01-25 | 12:46:49

    Rub, rub, rub är min favorit!

    Svar: Härligt! den är helt fantastisk :)
    Milla

Kommentera inlägget här: