lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

This BOMB is for lovin'. - Tom

Kategori:

Sexbomb sexbomb you're my sexbomb. 
Ja, vad ska jag säga? Man blir inte mirakulöst sexig av badbomben, men den doftar otroligt gott.
 
Kom hem igår, ganska frusen och bestämde mig för att ta ett bad, det var SEX BOMBS tur att offra sig. Medan jag tappade upp badet tog jag i hårbehandlingen Roots, tände lite ljus och parkerade datorn så jag kunde se ett avsnitt Supernatural från badkaret.  
 
Roots är en bra inpackning om man har tunt, fint hår, och den doftar FAB! Citrussallad med mint? Fishermans friend citron? Ja, något sådant. Yumm..
Den ger volym och styrka till håret, och funkar verkligen fantastiskt bra om man får säga så. Den ger en synlig effekt redan efter första gången.
 
 
 
 
TIME TO DROP THE BOMB.
Väl i vattnet så löstes bomben upp ganska hastigt och gav ifrån sig en knallrosa färg. Inga specialeffekter med denna inte. Däremot så får man en slimig badkamrat? Den där rosen blir som en rosa-gegga som bara flyter omkring i vattnet bredvid en. Lite obehagligt? Well, man kan plocka ur den ur vattnet om det stör.
Annars så var det en väldoftande badbomb, inga stora överraskningar. 
 
 
Jag avslutade med att skölja ur hårinpackningen, schamponera med New och kleta i lite BIG solid conditioner
Sen använde jag också min kära Rub rub rub för att få en riktigt ren känsla. 
Väl ur badkaret smorde jag in hela kroppen med Karma Kream och gled omkring hemma i min badrock hela kvällen. 
 
 
Så tack Lush och tack Tom Jones för en fantastisk Måndagskväll!
Mycket uppskattad!
 
 
På återseende mina kära lushies!
/M.

KOMMENTARER:

  • B R O W N S U G A R säger:
    2014-02-04 | 23:43:07
    Bloggadress: http://www.brownsugar.blogg.se

    Vilken bra lushblogg du har :)

    Svar: Tack så mycket, roligt att du hittat hit till mig! :)
    Milla

Kommentera inlägget här: