lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

THE KITCHEN IS KILLING ME!

Kategori:

Hej mina kära Lushies!
 
Någon mer än jag som får en ångestattack på veckans meny på Lush Kitchen?!
Jag blir så upprörd! Det är verkligen helt fantastiska produkter som släppts och släpps.. Twilight showercream, Twilight Solid Perfume, Avoshower showercream, Rose Jam solid perfume, Karma showercream..
 
Ja, jag blir då helt knäpp! Det är något nästan VARJE dag som en vill beställa! Jag hade gjort det om jag hade haft råd med produkt plus frakt, för helt ärligt, så är frakten det värsta.. cirkus 100 kr extra varje gång. Det är inte allt för underhållande. 
 
 
 
 
 
Man ser hur folk beställer tillsammans och har sig i England, Usa osv.. Då började jag fundera på hur många Lushies man kan skrapa ihop i Skåne?
Det hade varit så kul med ett forum där vi alla är hysteriska Lushies vars fritid går åt att brainstorma nya produkter, drömma om gamla produkter man vill möta igen, och allt annat som hör till! 
 
Någon mer än jag som tycker det låter kul?
Jag hade iallafall velat ha en lite bredare Lush-krets än jag har, för just nu tror jag mina vänner är oroliga för mitt mående, haha! När varannan mening inkluderar "Lush", då är det okej för dom att reagera. 
 
Så, vad sägs? Ska vi försöka skrapa ihop lite trogna Lushies som söker ett forum att kommunicera?
Kanske göra dessa gemensamma beställningar på Kitchen osv..
Skriv till mig! Vi måste ju fixa detta! 
 
Det kanske redan finns..?
Jag är ju som sagt ganska ocool så jag kanske missat helt! 
 
Tills nästa gång,
/M
Kommentera inlägget här: