lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

Free Face Mask?

Kategori:

Jag vet inte om ni kollat så noga på era Lush-burkar.
Men visste ni att om ni lämnar in 5 tomma, rena, burkar, så får man en Färsk ansiktsmask, GRATIS?! 
Gratis är godast, eller hur?
 
Nu börjar jag närma mig fem tomma burkar och beslutsångesten har redan börjat smyga sig på! 
Alla verkar ju så bra! 
Men jag har lyckats dra ner det till tre alternativ!
 
 Vi börjar med Brazened Honey.
 Denna skall vara som en detox, fast för ditt ansikte. Man skall återfå lystern i sin hy och bli av med den gråa tonen som kan ligga pga smuts. Den innehåller lime som rengör och ägg,honung, samt mandelolja som mjukgör och lugnar. Åh, allt låter ju så bra?
 
 
The Sacred Truth.
Här har vi en ansiktsmask som tar bort döda hudceller och ännu en gång...ÅTERFUKTAR!? 
Den är gjord på vetegräs, yoghurt och grönt te. Jag har ju ganska blandad hy, och denna ska funka för de flesta. 
Hah, det står även att man ser ut som hulken med den på? Det skulle jag vilja se!
 
 
Sist men inte minst står det Love Lettuce på schemat. 
Denna busen är mjuk, rengörande och bra om man har vissa område som är lite fetare i hyn. Den tonar även ut huden och tar fram lystern. Plus att när man ska tvätta av den, så har man lämnat mandel och mandelskal i så man kan skrubba bort det sista smutset innan man tvättar av den helt. Tjoho! 
 
Brazened Honey  The Sacred Truth  Love Lettuce
 
 
 
 
Så.. tre bra ansiktsmasker, vilken ska man välja?  
Någon som har provat någon av dessa? Hjälp mig! 
 
 
 
På återseende
/M.

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-02-26 | 08:23:47

    Jag har precis invigt min gratisburk med The Sacred Truth. Svårt att ge ett bra betyg efter bara en gång men helhetsupplevelsen var absolut 10/10. Masken är enkel att applicera då dess konsistens är krämig och lättarbetad. Masken doftar gott och lämnar en tydlig återfuktande känsla efteråt.
    Absolut att rekommendera än så länge iaf...

    Och ja man liknar Hulken, men känner sig snarare som nån lite lugnare figur...typ Benjamin Syrsa?

Kommentera inlägget här: