lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

The brightside of the road!

Kategori:

Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen på senaste!
Det är full rulle hela tiden, är det inte arbetssökande, är det tandläkare, prover osv. Usch! 
 
Mitt i röran så brukar jag ta mig tid till ett bad och lite egentid, idag blev det ett skumbad med Brightside! Alltså, hur gott kan någoting dofta? Jag är alldeles galen i apelsin redan innan, men jag vill ju förbövelen dricka badvattnet?! Det blev bra med bubblor och doften satt verkligen kvar under hela badet, och även efter, YUM! 
Känner att jag får köpa på mig ett par stycken innan de tas bort igen! 
 
Sprang även in en sväng och kollade de tre nya permanenta produkterna! 
Någon som testat någon av dem? Ska bli spännande att prova sakura och strawberry feels forever, men det får vänta tills lönen kommer.Måste försöka spara inför resan! Just det, har glömt berätta det ju! Jag och min kära sambo ska åka till Santorini i slutet på Maj, ska bli så kul! 
 
 
 
Nu skall jag lägga mig på soffan och ta det lugnt, kanske drömma mig iväg till Grekland! 
Hoppas ni har en fantastisk Måndagskväll, kram!
 
/M.
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-04-07 | 21:03:10

    Jag ska lätt köpa Strawberries.... Jag ÄLSKAR jordgubbsdoft! I kombi med nån vaniljdoft så blir det en god smoothie ;-) eller milkshake...

    Svar: Jag hann inte riktigt känna någon doft på den i butiken idag. det är så mycket lukter där inne att man nästan får köra upp en bit i näsan för att veta, haha !
    Milla

  • Malin säger:
    2014-04-08 | 21:34:36

    Lade en beställning idag från England! Bland annat "supertramp". Ser fram emot att lukta på den :) sen gjorde jag en vild chansning och beställde en solid parfym jag inte luktat på innan eftersom den bara finns online i uk. Så det blev "ladyboy" haha.
    Du får köpa "big blue" innan du åker så du får lite semesterkänsla! Haha

    Svar: åh, du får berätta allt om ladyboy sen! :) Ja, jag får nog ta och göra det!
    Milla

  • Malin säger:
    2014-05-13 | 20:17:56

    Fått mitt paket idag pga strul med lush uk lol.
    Sniffade direkt på "ladyboy" och jag är kär. Väldigt unisex och luktar lite tungt, men gott. Fruktigt!

Kommentera inlägget här: