lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

WHAT ABOUT LUSH-LIFE-HACKS?

Kategori: LUSH LIFE-HACKS

Hejsan mina kära lushies! 
 
Sorry för bristande bloggande, det är svårt att parera ett relativt rörigt liv och bloggande. Det är så roligt för det mesta av mina tankar och ideér hamnar i mitt skrivblock men kommer inte längre, suck! Men jag lovar, ska jobba på detta! Har så mycket jag vill dela med mig av till er! 
 
Så något jag ägnat ganska mycket tid åt den senaste tiden är vad jag kallar "Lush Life-Hacks".. Vad fan menar hon nu tänker ni? Jo, jag syftar på andra sätt att använda produkterna än vad dom ursprungligen är till för! Allt ifrån fantastiska cocktails tills använda i vardagssituationer, kan man säga så? hmm..
Jag tror inte jag sett så mycket kreativa människor som alla ni som använder Lush-produkter, helt galet! Det är verkligen inte bara en affär med bra produkter, det är en livsstil! 
 
Innan jag går vidare, vill jag bara klargöra att produkterna självklart fungerar absolut bäst på det viset dom är skapta att användas, men jag har lite roliga hittepå jag tycker ni borde veta! Det är ju så roligt att experimentera lite hemma, tycker jag iallafall! 
 
Lush-Life-Hacks alltså! Tro inte ni får alla på en gång, nähä! Jag kommer köra ett Life-Hack i veckan tills dom tar slut! Så har ni något roligt life-hack, DELA MED ER! 
 
Så, för ett tag sedan skrev jag ett inlägg jag kallade LORD OF THE SMOOTH, där min stora kärlek till Lord of misrule fick sällskap i duschen av Rough With The Smooth! Efter detta kom min kära kollega, Miranda, och gav mig ett tips! Eftersom hon vet att jag har snöat in på att hitta en ny favorit skrubb berättade hon att hon hade smulat ner en Rough With The Smooth i en tom Lush flaska och hällt på lite Lord Of Misrule Duschkräm, skakat som sören och sen använt i duschen! 
 
Sagt och gjort! Nu står den flaskan och väntar på mig i badrummet! Tänkte att den ska få gosa till sig lite så får den göra mig sällskap antingen ikväll eller imorgonkväll! Återkommer med resultat! (Höga förväntningar) 
 
 
 
Förväntar mig en ganska äcklig färg, men det är definitivt något jag kan överleva om den är skön att använda och doftar lika fantastiskt som jag hoppas! 
 
Så Lush-Life-Hack no.1! Har du en favorit duschkräm och en solid-skrubb du gillar, don't be afraid to mix it up! Jag tycker ju generellt solida skrubbar är lite för hårda så detta kan absolut bli ett riktigt bra alternativ till Rub Rub Rub!   
 
Tusen tack för tipset Miwandi! 
 
Tills vi hörs igen!
Kram
M.
 
Kommentera inlägget här: