lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

I WENT BANANAS!

Kategori: HAULS

Okej, på bilden kan ni se allt jag köpte på jobb idag, dock ska jag tillägga att 29 Gift var just det, en gåva!  Där är också en hel del svarta påsar där bakom med badprodukter som jag samlade på mig. 
 
Det som köptes idag var:
  • Rainbow Gift - Innehåller en ultraviolet bubbelbit och 120g Somwhere over the Rainbow tvål.
  • Carrot Gift - Innehåller The experimenter, Fluffy Egg, A bunch of Carrots och Spring Bunny!
  • Bunch of Carrots
  • Två Humpty dumpty
  • Sex stycken Golden Eggs
  • H'suan wen hua
  • Rub Rub Rub 500g
  • Death & Decay 30ml
  • Honey Trap 
  • Sunkissed
  • Mint Julips
  • Hair Custard
  • Ocean Salt Self-preserved
  • Fighting Animal Testing Canvas bag
 
En hel del som ni kan se! Men det var längesen jag shoppade loss på jobb och det behövdes verkligen fyllas på här hemma! 
 
Någon mer än jag som har gjort lite löneshopping idag? Eller bara gått bananas på påsk-produkterna? 
 
 
 
Jag ska göra ett ordentligt inlägg med alla produkter nu under påskhelgen, men just nu tänker jag krypa ner i badkaret med en folköl, bara andas ut och vara lite ledig. (Och dö av lycka över 29 Gift) 
 
Glad påsk mina kära! Hoppas ni har en fantastisk (ÄGG-FRI) helg framför er!
 
Tills nästa gång
/M
 
 
Kommentera inlägget här: