lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

VART TOG JULEN VÄGEN?

Kategori:

Hejsan mina kära Lushies! 
 
Jag har jobbat som en tok den senaste tiden, både på Lush och Museet, vilket tyvärr drabbar er, I'm so sorry! 
Dessutom så har jag varit sjuk och massa annat tråkigt, blä! 
 
Under en tid så har jag funderat på hur jag ska organisera mitt bloggande för att det ska vara något slags jämnt flöde här och inte bara lite hit och dit som det varit. Så nu har jag skapat en anteckningsbok bara för bloggande, där jag skriver ner ideér så fort något dyker upp i huvudet! Jag har även tänkt starta upp min youtube-kanal igen! YAY! 
  
 
 
Youtube är något jag tycker är fantastiskt kul och det känns som man får en mer direkt kontakt med läsare/följare! Jag spenderade hela min vecka som sjuk till att ligga och kolla på iprincip ALLA Lush videor som finns på youtube! Vilket har gjort att jag saknar julen ännu mer än jag tidigare gjort! Jag har ju nästan inget kvar från julen.. Jag hade liksom inte råd att stock-up på produkterna så nu sitter jag här och drömmer om allt som fanns. 
 
Hur ser det ut hemma hos er?
Mycket från Halloween/Jul kvar?  
Jag undrar lite hur folk planerar inför julen, jag hade tänkt börja lägga undan pengar redan nu så jag har råd att verkligen samla på mig en stor skara badprodukter och tvålar! Längtar så jäkla mycket efter YOGNOG! 
 
Hade varit kul att veta hur ni andra gör! 
Är ni bara fruktansvärt sparsamma med ert badande eller hur går det till?! 
 
 
Tills nästa gång! (LOVAR ATT DET BLIR SNART!)
/M.
Kommentera inlägget här: