lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

SLEEP-IN AND LONG BATHS!

Kategori:

Godkväll mina kära Lushies! 
 
Idag har jag varit helt ledigt, vilket innebar att mitt larm ringde klockan nio, men jag gick självklart inte upp ur sängen förens halv ett! Egentligen hade jag massa saker att göra men ibland behöver man bara göra ingeting, så jag bestämde mig för att jag inte skulle lämna lägenheten på hela dagen! 
 
Så vad gör man då, helt ledig, alla måsten lagda åt sidan..? Man tar ett bad och kollar på serier! 
Dagens svåraste beslut blev helt plötsligt vilken badprodukt jag skulle använda, oh no! Vilket underbart beskymmer måste jag ärligt medge! 
 
 

Hur brukar era lediga dagar se ut? 
 
 
A Bunch of Carrots och Dragon's Egg! Vilken fantastisk kombo! Bergamott, Apelsin, Citron.. åh, the zezt! Jag är ju helt galet svag för citrustoner! Valde även att använda den orangea moroten för att ge Dragon's Egg en ännu mer intensiv orange färg! 
 
Det enda jag kan tycka är tråkigt med bubbelbad är att man inte ser det fantastiska vattnet som dolde sig där under.. Men, om man som jag, badar ganska länge, då gör det inte så mycket för efterhand så försvinner bubblorna mer och mer så man kunde se det underbara glittriga vattnet! Den djupa, lite kryddiga, varma citrusdoften, så rogivande.. Det var ett ljuvligt bad som kompletterades med en av våra färska ansiktsmasker jag hade i kylskåpet! Vardagslyx enligt mig. 
 
Här ligger jag, enjoying life to the fullest!
 
Catastrophe Cosmetic! En skön ansiktsmask full med blåbär, ros och mandelolja. Vitaminer, lugnande och återfuktande, why not? För mig är det inte en topp ansiktsmask, detta för att jag älskar ansiktsmasker med skrubb i sig. (Jag behöver rehab för min besatthet av skubbar..) Men den gör vad den lovar, den rengör ordentlig, lämnar huden mjuk som en babyrumpa och den luktar gott! Valde som vanligt att komplettera min ansiktsmask med Full of Grace ansiktsserum, förstår inte riktigt hur jag levt utan det tidigare? 
 
Full of Grace hjälper verkligen huden att ta upp all the goodies i ansiktsmasken och gör huden riktigt mjuk med sitt murumurusmör! Nu under vintern har jag använt Full of Grace med min ansiktskräm för det har verkligen varit en ovanligt torr vinter, it helped alot! Jag tycker verkligen full of grace är en produkt alla borde testa, för så fort den gör entré i ens liv, ja jag är ledsen, då kan du inte vara utan den. 
 
Vad är vardagslyx för dig? Let me know! 
 
 
Tills nästa gång!
/M
 
 
Kommentera inlägget här: