lushoholic.blogg.se

Lushie at heart.

Think Pink?

Kategori:

       
 
 Igår var det premiär för Think pink i mitt badkar!
Detta var en badbomb som jag var mycket skeptisk till, jag är det nog fortfarande. Den luktar vanilj, lite blommigt och någon annan doft jag inte riktigt kan fastställa.
 
Till synes så är det en ganska charmig badbomb, den knallrosa färgen och små färgglada blommor kan nog få vem som helst att känna ett litet vårrus i kroppen, vilket är passande nu på vintern. 
 
Tyvärr så tycker jag inte doften höll i sig när badbomben löstes upp i vattnet vilket för mig är ett stort minus, men det måste ju finnas något för alla! Vissa kanske är ute efter mer effekt än doft? 
Och det ska jag säga er, är det effekt man söker så är detta en charmig liten överraskning!
 
Den löses upp ganska snabbt och vattnet blir en knallrosa färg med små färgklickar efter blommerna, och ur bomben så kommer det ut små söta hjärtan som omsluter en i badet.
Det tyckte jag var ett fint plus, passande om man vill ta ett romantiskt bad kanske?
Vårt badkar är alldeles för litet så i vår familj badar man en och en, haha!
 
 
 
 
Berätta gärna om era upplevelser med Think Pink,
jag kanske behöver mer peptalk för denna badbomben! 
 
 
/M
 
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-01-26 | 20:29:31

    Bloggen börjar ta sig! Fint!

Kommentera inlägget här: